تماس با ما :

02166281143

09903706523

کارزان: مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

call-us-person-icon-blue(1)

پشتیبانی 24 ساعته

fixed-price-repairs-icon

متخصصان با تجربه

no-hidden-costs-icon

قیمت های منصفانه

fixed-price-repairs-icon

تعمیر لوازم خانگی در منزل

appliances-fixed-icon

200.000 دستگاه تعمیر شده

علت تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی و راه های رفع آن

لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم هر خانه ای به شمار می آید که ممکن است مشکلات مختلفی را با آن تجربه کنید. گاهی اوقات بعد از تمام شدن برنامه شستشو متوجه می شوید، لباس ها به هیچ عنوان تمیز نشده اند؛ تنها شما هزینه و زمان خود را هدر داده اید. از این رو اگر می خواهید دوباره با این مشکل مواجه نشوید، باید به دنبال علت تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی باشید. علل مختلفی وجود دارند که می توانند منجر به این امر شوند که در ادامه چند مورد از مهم ترین آن ها را با شما در میان خواهیم گذاشتیم و علاوه بر آن به بررسی راه حل هایی می پردازیم تا بتوانید برای همیشه از این مشکل آسوده خاطر شوید. با ما همراه باشید.

علت تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی

برنامه شستشو را اشتباه تنظیم کرده اید

اولین علتی که برای این مشکل می توانیم نام ببریم این بوده که برنامه شستشو را به اشتباه تنظیم کرده اید. هر برنامه مسئولیت مختلفی را بر عهده دارد. اگر با برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی خود آشنایی ندارید، می توانید از دفترچه راهنمای دستگاه خود استفاده کنید. هر لباسی دمای مخصوص به خود را دارد؛ به همین علت اگر این موارد رعایت نشوند قطعا لباس های شما نیز آنگونه که باید تمیز نخواهند شد و شما باید مجددا برای شستشو اقدامات لازم را به عمل بیاورید.
اگر لباس هایتان جنس حساسی ندارند، می توانید آب را بین دمای 40 تا 60 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. این دما باعث می شود تا لباس های شما به خوبی شسته شوند.

علت تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی می تواند ناشی از پر شدن مخزن باشد

هر مخزنی تا یک حدی از لباس ها را می تواند در خود جای دهد. در صورتی که بیش از حد داخل مخزن لباسشویی لباس بریزید، در آن صورت آب به اندازه کافی داخل مخزن نخواهد بود و نتیجه آن کثیف ماند لباس ها است. همچنین زمانی که لباس ها بسیار زیاد باشند، در هم گره می خورند و در داخل مخزن ثابت می مانند. پس داخل مخزن را به اندازه پر کنید تا از شر این مشکل نیز رها شوید.

المنت ماشین لباسشویی خراب شده است

علت تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی می تواند به دلیل خرابی المنت باشد. از المنت برای گرم کردن آب استفاده می شود. در واقع المنت با عملکرد خود باعث می شود تا دمای مورد نیاز به حد مطلوب خود برسد. اگر آب گرم نباشد، لباس ها آنطور که باید تمیز نمی شوند؛ به همین علت اگر برنامه شستشو تمام شد ولی تمیزی لباس ها مشکل داشت، می توانید به المنت نگاهی بیندازید. تعمیر المنت ماشین لباسشویی به متخصصان کاربلد نیاز دارد. مجموعه کارزان با داشتن تکنسین های برتر در کرج و تهران می تواند در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی کمک بزرگی برای شما باشد. پس با خیالی راحت سفارش خودتان را ثبت کنید و منتظر اعزام نیروها باشید.

دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد

گاهی اوقات دیگ ماشین لباسشویی با مشکل مواجه می شود. یعنی قدرت چرخش خود را از دست داده و نمی تواند آن عملکرد همیشگی را داشته باشد. از این رو لباس ها نیز هیچگونه تمیزی را به خود نخواهند دید. زمانی که دیگ به چرخش در می آید لباس ها با یک دیگر برخورد کرد و سایش ایجاد می کنند. ترکیب آب و مواد و شوینده و همین برخورد لباس ها با یک دیگر باعث خواهد شد تا لباس ها به مرور تمیز شوند. در نتیجه اگر چرخشی نباشد، نمی توانید منتظر تمیزی نیز باشید. برای برطرف کردن این علت، باید از نیروهای تعمیراتی کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه کارزان در ارتباط باشید.

لکه های بر روی لباس بسیار سر سخت هستند

گاهی اوقات مشکل از ماشین لباسشویی نبوده و لباس های دارای لکه های بسیار بدی هستند. به عنوان مثال اگر لباس شما به روغن ماشین و مواد مشابه آغشته شده باشد، در آن صورت ماشین لباسشویی به سختی می تواند لکه ها را برطرف کند و از بین ببرد. در این شرایط می توانید دما را افزایش دهید، برنامه شستشو را طولانی تر کنید و از مواد شوینده کمکی بهره ببرید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی علت تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی بپردازیم. هر یک از این دلایل بسیار پراهمیت بوده و نیازمند بررسی گسترده هستند. همچنین هر کدام از علت هایی که در این مطلب بیان کردیم برای اینکه رفع شوند، نیاز به راه حل های متعددی دارند. برخی از آن ها توسط خود شخص قابل رفع هستند ولی برخی دیگر نیاز به نیروهای متخصص دارد. کارزان می تواند به شما در زمینه تعمیر لباسشویی کمک کند. نیروهای کارزان در مناطق مختلف تهران و کرج در حال فعالیت هستند و می توانند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. از این رو کافی است وارد سایت شوید و با ثبت سفارش منتظر اعزام بهترین نیروها باشید.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

4 پاسخ

    1. رضایت شما تمام هدف مجموعه ما است سپاسگزارم از همراهی تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از برندهای تحت پوشش ما...

indesit-vector-logo
aeg---aus-erfahrung-gut-vector-logo
samsung-logo-vector-01
lg-lifes-good--eps--vector-logo
Bosch-01
Beko-01.jpg
daewoo-electronics-logo-vector-01
ariston-vector-logo

خدمات ویژه مشتریان
کارزان
، حرفه ای و سریع و بدون دردسر است. به همین دلیل ما به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کنند، شهرت پیدا کرده ایم.با بیش از 11 سال تجربه در تعمیر ، نصب و فروش ، مطمئن باشید که خدمات مشتری استثنایی را که می توانید به آنها اعتماد کنید دریافت خواهید کرد.در موارد بسیار نادر که تکنسین های ما قادر به تعمیر دستگاه شما نیستند، نا امید نشوید زیرا ما می توانیم یک دستگاه جایگزین به شما پیشنهاد دهیم، ما به عنوان نمایندگی مجاز ، طیف گسترده ای از ساخت و مدل های محبوب لوازم خانگی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانیم آنها را سریعاً تهیه، تحویل و نصب کنیم. ما همچنین تأمین کننده لوازم یدکی برای کسانی هستیم که ترجیح می دهند تعمیرات دستگاهشان را خودشان انجام دهند. همین حالا برای تعمیرات لوازم خانگی خود با قیمت مناسب و قابل اطمینان فرم درخواست خود را ثبت و یا با ما تماس بگیرید.

fixed-price-repairs-blue-icon

ما بدون هیچگونه هزینه پنهانی تعمیرات کاملاً ثابت قیمت را ارائه می دهیم.

accreditations-icon

همه پرسنل واحدهای خدماتی و تعمیراتی کارزان دارای تاییدیه اتحادیه هستند.

recommendation-icon(1)

95٪ از مشتریان ما را به عنوان یک واحد خدمت رسان و با کیفیت معرفی می کنند.

satisfied-customers-icon

ما در حال حاضر به بیش از 240.000 مشتری در سراسر کشور خدمت کرده ایم.

fixed-price-repairs-blue-icon

ما بدون هیچگونه هزینه پنهانی تعمیرات
کاملاً ثابت قیمت را ارائه می دهیم.

accreditations-icon

همه پرسنل واحدهای خدماتی و تعمیراتی
کارزان دارای تاییدیه اتحادیه هستند.

recommendation-icon(1)

95٪ از مشتریان ما را به عنوان یک واحد
خدمت رسان و با کیفیت معرفی می کنند.

satisfied-customers-icon

ما در حال حاضر به بیش از 240.000 مشتری
در سراسر کشور خدمت کرده ایم.

شما صرفا مشتریان ما نیستید
ما در کنار شما یک خانواده هستیم

اعتماد شما به ما بزرگترین سرمایه ماست ، تمام تلاشمان بر این است این سرمایه را از دست ندهیم.

error: کپی برداری از محتوای وب سایت کارزان امکان پذیر نمی باشد