تماس با ما :

02166281143

09903706523

کارزان: مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

call-us-person-icon-blue(1)

پشتیبانی 24 ساعته

fixed-price-repairs-icon

متخصصان با تجربه

no-hidden-costs-icon

قیمت های منصفانه

fixed-price-repairs-icon

تعمیر لوازم خانگی در منزل

appliances-fixed-icon

200.000 دستگاه تعمیر شده

علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی

یکی از مشکلات رایجی که افراد با آن هنگام کار کردن با ماشین لباسشویی مواجه می‌شوند، چروک شدن لباس‌ها است. علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی شامل موارد متعددی بوده که هر کدام از آن‌ها راهکارهای خاص خود را دارند. اتو کردن لباس‌ها زمان زیادی را از فرد می‌گیرد. همچنین باعث کهنه شدن لباس‌ها می‌شود. از این رو بهترین راه حل این بوده که از بروز آن جلوگیری کرد. پس اگر استفاده زیادی از ماشین لباسشویی دارید و لباس‌های شما هر بار چروک می‌شوند، تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا با علت آن‌ها آشنا شوید.

علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی

 

عبور از ظرفیت بیش از حد: از علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی

هر ماشین لباسشویی برای اینکه بتواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد، نیازمند رعایت برخی نکات از جانب شما است. این دستگاه‌ ها ظرفیت مخصوص به خود را دارند. اگر بیشتر از ظرفیت در دستگاه لباس بریزید، شاهد بروز مشکلات متعددی خواهید بود که چروک شدن نمونه‌ای از آن‌ها است. مناسب‌ترین حدی که می‌توانید البسه را در داخل لباسشویی قرار دهید، سه چهارم از حجم کل دیگ است. همچنین رعایت نکردن این موضوع بعدها بر روی عملکرد لباسشویی نیز تاثیر می‌گذارد و باعث خرابی موتور می‌شود.

استفاده از مواد شوینده نامناسب

در صورتی که از مواد شوینده نامناسب استفاده کنید، باعث چروک شدن لباس‌ ها خواهید شد. بهترین راه حلی که در این باره می ‌توانیم برای شما بیان کنیم این بوده که در هنگام شستشوی البسه از مواد نرم‌کننده استفاده کنید. البته میزان مواد شوینده و نرم‌کننده باید به حد تعادل باشد. چرا که اگر در استفاده از آن زیاده‌روی کنید، نه تنها کیفیت لباس‌هایتان پایین خواهد آمد، بلکه ممکن است به دستگاه نیز آسیب جدی وارد شود.

عدم توجه به تنظیمات لباسشویی؛ از دیگر علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی

از دیگر عواملی که باعث چروک شدن لباس‌هایتان خواهد شد، در ارتباط با تنظیمات ماشین لباسشویی است. اگر دور خشک کن بالا و تنظیمات بر روی Dry باشد، باعث خواهد شد تا لباس‌ها بعد از شستشو حالت چروک پیدا کنند. همچنین تنظیم بودن چرخه بر روی Cold نیز باعث بروز همین مشکل خواهد شد. از این رو باید تنظیمات را از این دو گزینه خارج کنید. یک پیشنهاد ویژه این بوده که اگر لباس‌های شما ظریف و حساس هستند، از برنامه Delicate استفاده کنید. این برنامه به حفظ کیفیت لباس‌های ظریف کمک می‌کند و همچنین از چروک شدن آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

بررسی اتصالات شیلنگ ورودی

یکی دیگر از علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی اتصالات شیلنگ ورودی است که باید به بررسی آن‌ بپردازید. اگر شیلنگ مخصوص آب گرم و آب سرد به اشتباهی وصل شده باشند، در آن صورت باعث خواهند شد دما معکوس باشد و از این طریق لباس‌ها چروک شوند.

دمای ماشین لباسشویی

هر لباسی دمای مخصوصی را برای شستشو نیاز دارد. به همین علت باید به برچسبی که بر روی آن‌ها زده شده است، توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید چین و چروک لباس کاهش پیدا کند، آب گرم و دمای بالاتر از 60 درجه فارنهایت مناسب‌ترین گزینه خواهد بود. هر چقدر دمای آب بیشتر به سردی گرایش پیدا کند، به همان اندازه نیز لباس‌ها بیشتر چروک می‌شوند.

جنس‌ های مختلف البسه

هر بار که لباس‌ها را شستشو می‌دهید، ممکن است با جنس‌های مختلفی روبه‌رو شوید. به همین علت ایده‌آل‌ترین گزینه آن بوده که لباس‌ها را بر اساس رنگ و جنسشان تفکیک کنید. به عنوان مثال لباس‌های تیره، لباس‌های روشن، لباس‌های ضخیم و لباس‌های ظریف در نوبت‌های مختلف باید شسته شوند. چرا که هر کدام از آن‌ها برنامه مخصوص شستشوی خود را دارند.

اگر ماشین لباسشویی مدرن دارید، بخوانید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنیامروزه اکثر ماشین لباسشویی ‌ها مدرن هستند که در مقایسه با قیمتی که دارند، می‌توانند عملکرد ویژه‌ای را از خود به نمایش بگذارند. در این نوع دستگاه‌ها یک دکمه مخصوص به کار گرفته شده است که با فعال کردن آن می‌توانید از چروک شدن لباس‌هایتان کاملا جلوگیری کنید.د. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی آشنا کنیم. توجه به هر کدام از علت‌های ذکر شده باعث خواهد شد تا بتوانید از مشکلات جدی‌تری جلوگیری کنید. پس هر کدام از نکات را جدی بگیرید و آن‌ها را پشت گوش نیندازید.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از برندهای تحت پوشش ما...

indesit-vector-logo
aeg---aus-erfahrung-gut-vector-logo
samsung-logo-vector-01
lg-lifes-good--eps--vector-logo
Bosch-01
Beko-01.jpg
daewoo-electronics-logo-vector-01
ariston-vector-logo

خدمات ویژه مشتریان
کارزان
، حرفه ای و سریع و بدون دردسر است. به همین دلیل ما به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کنند، شهرت پیدا کرده ایم.با بیش از 11 سال تجربه در تعمیر ، نصب و فروش ، مطمئن باشید که خدمات مشتری استثنایی را که می توانید به آنها اعتماد کنید دریافت خواهید کرد.در موارد بسیار نادر که تکنسین های ما قادر به تعمیر دستگاه شما نیستند، نا امید نشوید زیرا ما می توانیم یک دستگاه جایگزین به شما پیشنهاد دهیم، ما به عنوان نمایندگی مجاز ، طیف گسترده ای از ساخت و مدل های محبوب لوازم خانگی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانیم آنها را سریعاً تهیه، تحویل و نصب کنیم. ما همچنین تأمین کننده لوازم یدکی برای کسانی هستیم که ترجیح می دهند تعمیرات دستگاهشان را خودشان انجام دهند. همین حالا برای تعمیرات لوازم خانگی خود با قیمت مناسب و قابل اطمینان فرم درخواست خود را ثبت و یا با ما تماس بگیرید.

fixed-price-repairs-blue-icon

ما بدون هیچگونه هزینه پنهانی تعمیرات کاملاً ثابت قیمت را ارائه می دهیم.

accreditations-icon

همه پرسنل واحدهای خدماتی و تعمیراتی کارزان دارای تاییدیه اتحادیه هستند.

recommendation-icon(1)

95٪ از مشتریان ما را به عنوان یک واحد خدمت رسان و با کیفیت معرفی می کنند.

satisfied-customers-icon

ما در حال حاضر به بیش از 240.000 مشتری در سراسر کشور خدمت کرده ایم.

fixed-price-repairs-blue-icon

ما بدون هیچگونه هزینه پنهانی تعمیرات
کاملاً ثابت قیمت را ارائه می دهیم.

accreditations-icon

همه پرسنل واحدهای خدماتی و تعمیراتی
کارزان دارای تاییدیه اتحادیه هستند.

recommendation-icon(1)

95٪ از مشتریان ما را به عنوان یک واحد
خدمت رسان و با کیفیت معرفی می کنند.

satisfied-customers-icon

ما در حال حاضر به بیش از 240.000 مشتری
در سراسر کشور خدمت کرده ایم.

شما صرفا مشتریان ما نیستید
ما در کنار شما یک خانواده هستیم

اعتماد شما به ما بزرگترین سرمایه ماست ، تمام تلاشمان بر این است این سرمایه را از دست ندهیم.

error: کپی برداری از محتوای وب سایت کارزان امکان پذیر نمی باشد