تماس با ما :

02166281143

09903706523

کارزان: مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

call-us-person-icon-blue(1)

پشتیبانی 24 ساعته

fixed-price-repairs-icon

متخصصان با تجربه

no-hidden-costs-icon

قیمت های منصفانه

fixed-price-repairs-icon

تعمیر لوازم خانگی در منزل

appliances-fixed-icon

200.000 دستگاه تعمیر شده

علت سوراخ شدن و پاره شدن لباس ها در لباسشویی

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بعد از تمام شدن برنامه شستشوی لباسشویی متوجه پاره و یا سوراخ شدن لباس هایتان شوید؟ علت سوراخ شدن و پاره شدن لباس ها در لباسشویی می تواند شامل دلایل مختلف باشد که باید هر یک از آن ها را شناسایی کرده و از خراب شدن البسه خود جلوگیری کنید. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی این دلایل بپردازیم. از این رو تا انتهای مطلب دنبال کننده ما باشید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

دور تند نامناسبی را برای ماشین لباسشویی تنظیم کرده اید

از جمله دلایل اصلی که باعث خواهد شد لباس های شما در لباسشویی خراب شوند، مربوط به تنظیم دور تند آن است. زمانی که دور بسیار تندی را برای لباسشویی خود انتخاب می کنید، این احتمال وجود دارد که لباس ها سوراخ و یا پاره شوند. این مسئله زمانی قوت می گیرد که شما برخی نکات را در جداسازی لباس ها رعایت نکرده باشید. به عنوان مثال البسه هم جنس باید با یک دیگر شسته شوند. به عنوان مثال هیچوقت لباس های ابریشمی را با لباس های پشمی همزمان در داخل دیگ قرار ندهید؛ چرا که لباس های پشمی می توانند باعث پاره شدن لباس های ابریشمی شوند.

از مایع سفید کننده استفاده کرده اید

علت سوراخ شدن و پاره شدن لباس ها در لباسشویی می تواند ناشی از به کار بردن مایع سفید کننده باشد. مایع سفید کننده قبل از اینکه در داخل لباسشویی ریخته شود، باید با کمک آب به خوبی رقیق شود؛ در غیر این صورت به تار و پود لباس نفوذ کرده و باعث از بین بردن کیفیت اصلی می شود. در نهایت با هر بار شستن البسه جنس ضعیف تری را به خود می گیرند و سوراخ یا پاره می شوند.

علت سوراخ شدن و پاره شدن لباس ها در لباسشویی پر کردن بیش از حد دیگ است

هر لباسشویی ظرفیت مخصوص به خود را دارد و شما حین کار با دستگاه باید به این موضوع توجه داشته باشید. اگر ظرفیت دستگاه پر شده باشد، در آن صورت نه تنها لباس ها به خوبی تمیز نمی شوند، بلکه در هم گره خورده  و باعث آسیب رساندن به یک دیگر می شوند. پس به ظرفیت درج شده در دفترچه راهنما توجه کنید و از به وجود آمدن مشکلات متعدد جلوگیری کنید.

در لباس ها اجسام تیز وجود دارند

قبل از اینکه لباس هایتان را در داخل ماشین لباسشویی بیندازید، حتما با دقت بالایی به بررسی آن ها بپردازید تا اجسام تیز و خطرناکی در آن ها وجود نداشته باشند. به عنوان مثال سنجاق نمونه ای از این موارد است. سنجاق با نفوذ در داخل لباس ها در هنگام چرخش می تواند منجر به وارد شدن آسیب به ساختار و بافت البسه شود. به غیر این مورد، وجود این دسته از اجسام خطرناک برای لباسشویی نیز دردساز خواهد شد. پس با دقت بالایی به این موضوع توجه کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی علت سوراخ شدن و پاره شدن لباس ها در لباسشویی بپردازیم. عللی که برای این امر وجود دارند بسیار گسترده بوده و شما باید به شناسایی تمامی آن ها بپردازید تا علاوه بر نگهداری از لباس های خود، باعث جلوگیری از وارد شدن صدمه به دستگاه شوید.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از برندهای تحت پوشش ما...

indesit-vector-logo
aeg---aus-erfahrung-gut-vector-logo
samsung-logo-vector-01
lg-lifes-good--eps--vector-logo
Bosch-01
Beko-01.jpg
daewoo-electronics-logo-vector-01
ariston-vector-logo

خدمات ویژه مشتریان
کارزان
، حرفه ای و سریع و بدون دردسر است. به همین دلیل ما به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کنند، شهرت پیدا کرده ایم.با بیش از 11 سال تجربه در تعمیر ، نصب و فروش ، مطمئن باشید که خدمات مشتری استثنایی را که می توانید به آنها اعتماد کنید دریافت خواهید کرد.در موارد بسیار نادر که تکنسین های ما قادر به تعمیر دستگاه شما نیستند، نا امید نشوید زیرا ما می توانیم یک دستگاه جایگزین به شما پیشنهاد دهیم، ما به عنوان نمایندگی مجاز ، طیف گسترده ای از ساخت و مدل های محبوب لوازم خانگی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانیم آنها را سریعاً تهیه، تحویل و نصب کنیم. ما همچنین تأمین کننده لوازم یدکی برای کسانی هستیم که ترجیح می دهند تعمیرات دستگاهشان را خودشان انجام دهند. همین حالا برای تعمیرات لوازم خانگی خود با قیمت مناسب و قابل اطمینان فرم درخواست خود را ثبت و یا با ما تماس بگیرید.

fixed-price-repairs-blue-icon

ما بدون هیچگونه هزینه پنهانی تعمیرات کاملاً ثابت قیمت را ارائه می دهیم.

accreditations-icon

همه پرسنل واحدهای خدماتی و تعمیراتی کارزان دارای تاییدیه اتحادیه هستند.

recommendation-icon(1)

95٪ از مشتریان ما را به عنوان یک واحد خدمت رسان و با کیفیت معرفی می کنند.

satisfied-customers-icon

ما در حال حاضر به بیش از 240.000 مشتری در سراسر کشور خدمت کرده ایم.

fixed-price-repairs-blue-icon

ما بدون هیچگونه هزینه پنهانی تعمیرات
کاملاً ثابت قیمت را ارائه می دهیم.

accreditations-icon

همه پرسنل واحدهای خدماتی و تعمیراتی
کارزان دارای تاییدیه اتحادیه هستند.

recommendation-icon(1)

95٪ از مشتریان ما را به عنوان یک واحد
خدمت رسان و با کیفیت معرفی می کنند.

satisfied-customers-icon

ما در حال حاضر به بیش از 240.000 مشتری
در سراسر کشور خدمت کرده ایم.

شما صرفا مشتریان ما نیستید
ما در کنار شما یک خانواده هستیم

اعتماد شما به ما بزرگترین سرمایه ماست ، تمام تلاشمان بر این است این سرمایه را از دست ندهیم.

error: کپی برداری از محتوای وب سایت کارزان امکان پذیر نمی باشد