تماس با ما :

02166281143

09903706523

کارزان: مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

call-us-person-icon-blue(1)

پشتیبانی 24 ساعته

fixed-price-repairs-icon

متخصصان با تجربه

no-hidden-costs-icon

قیمت های منصفانه

fixed-price-repairs-icon

تعمیر لوازم خانگی در منزل

appliances-fixed-icon

200.000 دستگاه تعمیر شده

ماشین لباسشویی بوش در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برندها به شمار می‌رود که در خیلی از خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین موضوع باعث شده است تا نیاز به تعمیرکار نیز افزایش پیدا کند. برای اینکه بتوانید از مشکل پیش آمده بیشتر اطلاع پیدا کنید، باید با کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش آشنایی داشته باشید. کدهای خطا شامل موارد مختلفی هستند و هر کدام از آن‌ها یک مشکل را به نمایش می‌گذارند. از این رو قصد داریم تا در این مطلب کدهای خطا را به شما معرفی کنیم و اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذاریم. همراه ما باشید.

کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش

 

انواع کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش

همانطور که اشاره کردیم کدهای خطای ماشین لباسشویی بوش شامل گزینه‌های مختلفی هستند که شناسایی هر کدام از آن‌ها می‌توانند شما را کمک کنند تا برای تعمیرات سریع‌تر اقدام کنید و از این طریق از مشکلات گسترده‌تر جلوگیری کنید. در ادامه شما را با خطا یا ارور، علت و در نهایت نحوه رفع آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

ارور APDATE ERROR

اگر این ارور بر روی صفحه نمایش مشاهده شود، نشان‌دهنده مشکل در برد دستگاه است. به همین علت باید برد ماشین لباسشویی را باز کنید و سپس آماده ارسال آن به نمایندگی و یا یک تعمیرکار باشید. البته برای رفع آن می‌توانید از یک تعمیرکار بخواهید به خانه شما بیاید.

ارور E16 | F16

این ارور به شما اخطار می‌دهد که درب دستگاه باز مانده است. باز ماندن درب دستگاه می‌تواند ناشی از خرابی میکروسوئیچ باشد. در این صورت نیز کاری از دست شما برنخواهد آمد و باید به فکر یک تعمیرکار حرفه‌ای برای انجام کارهای تعمیرات باشید.

ارور E17 | F17

گاهی اوقات مشاهده می‌کنید که در هنگام آبگیری زمان بیشتر از حد معمول طول می‌کشد. در این صورت با کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش ذکر شده روبه‌رو خواهید شد. این اتفاق ممکن است ناشی از بسته بودن شیر آب و یا خرابی اکوا باشد. در این صورت باید یک تعمیرکار به محل مورد نظر شما اعزام شود تا روند عیب یابی را به درستی به انجام برساند.

ارور E18 | F18

از دیگر ارورهای مهم E18 یا F18 است. اگر این کد خطا را مشاهده کنید، نشان دهنده این موضوع است که پمپ تخلیه مسدود شده است. به همین علت نسبت به باز کردن آن باید اقدام کنید.

ارور E19 | F19

کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش اگر E19 یا F19 باشد، مشکلات مختلفی را با خود به همراه دارد. اگر متوجه شدید که زمان گرم شدن آب غیر طبیعی و یا به عبارتی طولانی است، با این ارور روبه‌رو خواهید شد. در صورتی که در ولتاژ ضعف وجود داشته باشد و یا المنت خراب شده باشد، آب برای گرم شدن به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. پس برای برطرف کردن این موضوع می‌توانید با گروه کارزان در ارتباط باشید.

ارور E21 | F21

این کد خطا نیز دلایل خاص خودش را دارد. این خطا می‌تواند به دلیلی خرابی موتور ماشین لباسشویی باشد. به همین علت باید موتور و تمامی المان‌های مربوط به آن مورد بررسی قرار بگیرند. البته به غیر از موتور، این خطا می‌تواند به دلیل مشکل در بخش برد دستگاه نیز باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از بررسی کردن آن نیز غافل نشوید.

ارور E28 | F28

از دیگر کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش می‌توان به F28 یا E28 اشاره کرد. این خطا می‌تواند نشان دهنده خرابی سنسور کف دیگ و همچنین شکستگی سنسور باشد. برای رفع این مشکل نیز باید به یک تعمیرکار حرفه‌ای و کاربلد ملاقات داشته باشید.

ارور F31 | E31

یکی دیگر از مهم‌ترین کدهای خطا این مورد می‌باشد که می‌تواند ناشی از دلایل مختلف و نشان‌دهنده مشکلات متعدد باشد. اگر با این ارور مواجه شدید باید مواردی همچون پمپ تخلیه، شلنگ خروجی، هیدروستات و شلنگ هیدروستات را بررسی کنید و در صورت عیب‌یابی سریعا برای رفع آن‌ها اقدام کنید.

ارور E00

کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش شامل موارد مختلفی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به E00 اشاره کرد. این ایراد می‌تواند نشان‌دهنده مشکلات نرم افزاری در برد باشد. البته در صورتی که در نوسانات برق نیز اختلالاتی وجود داشته باشند نیز شاهد بروز این کد خطا خواهید بود. بروز این ارور بسیار دردسرساز خواهد بود و هر چه سریع‌تر باید نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

آیا کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش با ریست کردن برطرف خواهد شد؟

ریست کردن یکی از راه‌هایی است که می‌توان بدون نیز به تعمیرکار مشکلات بسیار زیادی را حل کند. ولی این برای تمامی موارد قابل تعمیم نیست. برخی از کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش در بین این موارد جای می‌گیرند. اگر قطعات دچار خرابی شده باشند، به جز تعمیر هیچ راه حل دیگری وجود نخواهد داشت. به همین علت باید سریعا با یک تعمیرکار تماس برقرار کنید تا برای حل مشکلات شما به محل اعزام شود. مجموعه کارزان می‌تواند در این امر شما را راهنمایی کند.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی بوش آشنا کنیم. هر کدام از این کدهای خطا از اهمیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند نشان‌دهنده مشکلات بسیار مهمی باشند. پس با دقت بالا به موارد گفته شده توجه داشته باشید تا از مشکلات جدی‌تر جلوگیری کنید.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از برندهای تحت پوشش ما...

indesit-vector-logo
aeg---aus-erfahrung-gut-vector-logo
samsung-logo-vector-01
lg-lifes-good--eps--vector-logo
Bosch-01
Beko-01.jpg
daewoo-electronics-logo-vector-01
ariston-vector-logo

خدمات ویژه مشتریان
کارزان
، حرفه ای و سریع و بدون دردسر است. به همین دلیل ما به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کنند، شهرت پیدا کرده ایم.با بیش از 11 سال تجربه در تعمیر ، نصب و فروش ، مطمئن باشید که خدمات مشتری استثنایی را که می توانید به آنها اعتماد کنید دریافت خواهید کرد.در موارد بسیار نادر که تکنسین های ما قادر به تعمیر دستگاه شما نیستند، نا امید نشوید زیرا ما می توانیم یک دستگاه جایگزین به شما پیشنهاد دهیم، ما به عنوان نمایندگی مجاز ، طیف گسترده ای از ساخت و مدل های محبوب لوازم خانگی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانیم آنها را سریعاً تهیه، تحویل و نصب کنیم. ما همچنین تأمین کننده لوازم یدکی برای کسانی هستیم که ترجیح می دهند تعمیرات دستگاهشان را خودشان انجام دهند. همین حالا برای تعمیرات لوازم خانگی خود با قیمت مناسب و قابل اطمینان فرم درخواست خود را ثبت و یا با ما تماس بگیرید.

fixed-price-repairs-blue-icon

ما بدون هیچگونه هزینه پنهانی تعمیرات کاملاً ثابت قیمت را ارائه می دهیم.

accreditations-icon

همه پرسنل واحدهای خدماتی و تعمیراتی کارزان دارای تاییدیه اتحادیه هستند.

recommendation-icon(1)

95٪ از مشتریان ما را به عنوان یک واحد خدمت رسان و با کیفیت معرفی می کنند.

satisfied-customers-icon

ما در حال حاضر به بیش از 240.000 مشتری در سراسر کشور خدمت کرده ایم.

fixed-price-repairs-blue-icon

ما بدون هیچگونه هزینه پنهانی تعمیرات
کاملاً ثابت قیمت را ارائه می دهیم.

accreditations-icon

همه پرسنل واحدهای خدماتی و تعمیراتی
کارزان دارای تاییدیه اتحادیه هستند.

recommendation-icon(1)

95٪ از مشتریان ما را به عنوان یک واحد
خدمت رسان و با کیفیت معرفی می کنند.

satisfied-customers-icon

ما در حال حاضر به بیش از 240.000 مشتری
در سراسر کشور خدمت کرده ایم.

شما صرفا مشتریان ما نیستید
ما در کنار شما یک خانواده هستیم

اعتماد شما به ما بزرگترین سرمایه ماست ، تمام تلاشمان بر این است این سرمایه را از دست ندهیم.

error: کپی برداری از محتوای وب سایت کارزان امکان پذیر نمی باشد